Foto van schrijverWoefjes

Door goede samenwerking met Amivedi en dierenarts hebben we deze senior kunnen helpen!

ā¤šŸ¾ Soms gebeurd er zoveel achter de schermen dat we geen tijd krijgen om jullie op de hoogte te brengen. šŸ¾ā¤

Begin deze week verscheen er een Amivedi bericht dat deze senior gevonden was en verbleef bij de dierenarts. Stichting Woefjes heeft de dierenarts benaderd en hulp aangeboden. Door de kracht van Facebook werd de eigenaar al snel door ons gevonden en werd er contact gelegd en hulp aangeboden. Hij bleek enkele dagen vermist te zijn. Uit een goed contact en overleg met de eigenaar en de dierenarts is besloten dat Stichting Woefjes de zorg voor hem op zich zou nemen.

Door zeer intensieve 24 uurs zorg van de dierenartsenpraktijk is dit ventje gelukkig aan het opknappen en is ook al van zijn vervilte vacht verlost. Met grote dank aan de trimster die dit gratis heeft aangeboden.

En dan het allermooiste nieuws! Zijn pleegmoeder werd op slag verliefd op dit lieve, aandoenlijke ventje en bood hem al snel een voor-altijd-mandje aan. Hij is er nog zeker niet, maar het komt allemaal goed met zoā€™n top pleegmoeder en de goede zorgen van de dierenarts. šŸ™ā¤šŸ¾

Wilt u een bijdrage doen zodat we ons werk kunnen blijven doen zoals bij dit ventje? Wij zijn ontzettend dankbaar met elke donatie. šŸ¾šŸ• https://betaalverzoek.rabobank.nl/betaalverzoek/?id=Ps331UJ4QAePvey6JrZ71Qwww.StichtingWoefjes.nl

40 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts